1й урок:(англ. м.)
Тема: Хоббі
Розпочався урок з організаційного моменту.
Потім вситель оголосив тему сьогоднішнього заняття та розповів про своє хоббі, після чого запитав в кого таке саме захоплення та чому вони обрали саме його.
Діти досить вільно спілкувались на англійській мові між собою лише інколи перепитуючи у вчителя деякі фрази, або звороти.
Більшість класу спілкувались між собою, але були й діти які не могли вільно спілкуватись разом з ними і оскільки вчитель майже не приділяв їм увагу, то вони просто займались своїми справами.
Я б порадила вчителеві давати індивідуальні завдання для більш слабких учнів.
2йурок:(геометрія)
Тип уроку: комбінований
Урок розпочався з невеличкого опитування .
Після цього учні отримали завдання з самостійної роботи, яка тривали приблизно 15-20хв. Потім вчитель запропонував дітям обміняти зошити та перевірити одне одного.
Після перевірки учні разом з вчителем виконували різні вправи, здебільшого на побудову.
Тема: Хоббі
Розпочався урок з організаційного моменту.
Потім вситель оголосив тему сьогоднішнього заняття та розповів про своє хоббі, після чого запитав в кого таке саме захоплення та чому вони обрали саме його.
Діти досить вільно спілкувались на англійській мові між собою лише інколи перепитуючи у вчителя деякі фрази, або звороти.
Більшість класу спілкувались між собою, але були й діти які не могли вільно спілкуватись разом з ними і оскільки вчитель майже не приділяв їм увагу, то вони просто займались своїми справами.
Я б порадила вчителеві давати індивідуальні завдання для більш слабких учнів.
2йурок:(геометрія)
Тип уроку: комбінований
Урок розпочався з невеличкого опитування .
Після цього учні отримали завдання з самостійної роботи, яка тривали приблизно 15-20хв. Потім вчитель запропонував дітям обміняти зошити та перевірити одне одного.
Після перевірки учні разом з вчителем виконували різні вправи, здебільшого на побудову.
Немає коментарів:
Дописати коментар