1й урок:(історія)
Тип уроку:урок перевірки, оцінки та корекції знань
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім він розказав, що в дітей буде "усний залік". Вчитель повішав карту і по двоє учнів викликав до дошки і запитував їх з теми яку вони проходили.
Також вчитель назначав рецензента(з місця) який з місця виправляв помилки та доповнював відповідаючих біля дошки. Таким чином до кінця уроку в усіх учнів класу були оцінки за тему.
Мені дуже сподобалось те що вчитель окрім запитань з підручника задавав кожному учню питання на роздум(це питання було двояке і його потрібно було аргументувати).
2й урок:(біологія)
Тип уроку: урок перевірки і корекції знань, умінь та навичок
Сьогодні діти писали досить велику самостійну роботу.
Дітям було заборонено будь чим користуватись під час цієї самостійної, проте майже всі діти порушили цю заборону.
Я б порадила вчителеві ходити по класу та дивитись, щоб ніхто не списував.
Тип уроку:урок перевірки, оцінки та корекції знань
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім він розказав, що в дітей буде "усний залік". Вчитель повішав карту і по двоє учнів викликав до дошки і запитував їх з теми яку вони проходили.
Також вчитель назначав рецензента(з місця) який з місця виправляв помилки та доповнював відповідаючих біля дошки. Таким чином до кінця уроку в усіх учнів класу були оцінки за тему.
Мені дуже сподобалось те що вчитель окрім запитань з підручника задавав кожному учню питання на роздум(це питання було двояке і його потрібно було аргументувати).
2й урок:(біологія)
Тип уроку: урок перевірки і корекції знань, умінь та навичок
Сьогодні діти писали досить велику самостійну роботу.
Дітям було заборонено будь чим користуватись під час цієї самостійної, проте майже всі діти порушили цю заборону.
Я б порадила вчителеві ходити по класу та дивитись, щоб ніхто не списував.
Немає коментарів:
Дописати коментар