1й урок:(алгебра)
Тема: Метод інтервалів
Тип уроку: комбінований
Розпочався урок з організаційного моменту.
Потім вчитель оголосив тему сьогоднішнього заняття. Це не нова тема для дітей, тому вони просто поглиблювали свої знання з данної теми.
Учні по черзі виходили до дошки(по декілька учнів) та вирішували приклади. Прикладів було досить багато і всі учні принаймні один раз побували біля дошки. А в цей час всі інші учні виконували ці приклади в зошитах.
2й урок:(англ. м.)
Тема: Спілкування в інтернеті
Розпочався урок з організаційного моменту.
Потім вчитель оголосив тему сьогоднішнього заняття .
Учні почали доповідати на данну тему.
Сьогодні учні були поділені на рецензентів та опонентів, одні казали плюси спілкування в інтернеті, а інші мінуси.
Діти досить вільно спілкувались на англійській мові між собою лише інколи перепитуючи у вчителя деякі фрази, або звороти(на цей раз запитань до вчителя було більше, особливо коли апонент намагався швидко щось відповісти, то дуже часто переходили з англійської мови на українську).
Більшість класу спілкувались між собою, але були й діти які не могли вільно спілкуватись разом з ними і оскільки вчитель майже не приділяв їм увагу, то вони просто займались своїми справами.
Я б порадила вчителеві давати індивідуальні завдання для більш слабких учнів.
Тема: Метод інтервалів
Тип уроку: комбінований
Розпочався урок з організаційного моменту.
Потім вчитель оголосив тему сьогоднішнього заняття. Це не нова тема для дітей, тому вони просто поглиблювали свої знання з данної теми.
Учні по черзі виходили до дошки(по декілька учнів) та вирішували приклади. Прикладів було досить багато і всі учні принаймні один раз побували біля дошки. А в цей час всі інші учні виконували ці приклади в зошитах.
2й урок:(англ. м.)
Тема: Спілкування в інтернеті
Розпочався урок з організаційного моменту.
Потім вчитель оголосив тему сьогоднішнього заняття .
Учні почали доповідати на данну тему.
Сьогодні учні були поділені на рецензентів та опонентів, одні казали плюси спілкування в інтернеті, а інші мінуси.
Діти досить вільно спілкувались на англійській мові між собою лише інколи перепитуючи у вчителя деякі фрази, або звороти(на цей раз запитань до вчителя було більше, особливо коли апонент намагався швидко щось відповісти, то дуже часто переходили з англійської мови на українську).
Більшість класу спілкувались між собою, але були й діти які не могли вільно спілкуватись разом з ними і оскільки вчитель майже не приділяв їм увагу, то вони просто займались своїми справами.
Я б порадила вчителеві давати індивідуальні завдання для більш слабких учнів.
Немає коментарів:
Дописати коментар