1й урок:(фізика)
Тип: узагальнення і систематизація
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім вчитель попередив учнів про те, що буде самостійна робота на наступному уроці, після чого учні разом з вчителем виконували різні завдання, які схожі на ті що будуть на самостійній роботі.
2й урок:(фізика)
Тип: перевірка знань, вмінь та навичок
Вчитель роздав листочки з завданнями.
Потім він розповів як в самостійній роботі розподіляються бали і яку кількість часу він відводить на неї.
Діти виконували самостійну.
За 15 хвилин до кінця уроку вчитель зібрав роботи та зробив деякі пояснення до завдань.
Потім діти разом з вчителем виконали те завдання, яке викликало труднощі майже у всіх дітей. Вчитель детально пояснив як виконується данна задача та навів приклади схожих завдань на ЗНО.
Тип: узагальнення і систематизація
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім вчитель попередив учнів про те, що буде самостійна робота на наступному уроці, після чого учні разом з вчителем виконували різні завдання, які схожі на ті що будуть на самостійній роботі.
2й урок:(фізика)
Тип: перевірка знань, вмінь та навичок
Вчитель роздав листочки з завданнями.
Потім він розповів як в самостійній роботі розподіляються бали і яку кількість часу він відводить на неї.
Діти виконували самостійну.
За 15 хвилин до кінця уроку вчитель зібрав роботи та зробив деякі пояснення до завдань.
Потім діти разом з вчителем виконали те завдання, яке викликало труднощі майже у всіх дітей. Вчитель детально пояснив як виконується данна задача та навів приклади схожих завдань на ЗНО.
Немає коментарів:
Дописати коментар