1й урок:(укр. м.)
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім він уточнив, що за новим законом вчитель не розголошує на весь клас оцінки, а повідомляє лише кожному окремо і саме тому аналіз диктанту вчитель проводив розбираючи загальні помилки які виникли у більшої частини класу.
Він викликав по одному учню до дошки і вони робирали помилки та згадували за яким саме правилом перевіряється те чи інше слово, або пунктуація в реченні.
Наприкінці уроку вчитель роздав зошити і діти подивились на свої оцінки та на помилки яких вони припустились.
2й урок:(алгебра)
Сьогодні я відвідала урок Шпоньки Руслана.
Тема: Логарифм та його властивості
Тип: застосування знань, вмінь та навичок
Урок розпочався з організаційного моменту.
Потім вчитель оголосив тему та мету уроку. Після цього вчитель запропонував учням цікаву вправу в якій діти повинні були віднайти помилки у прикладах та пояснити якою властивістю логарифмів вони користувались при цьому.
Потім учні разом з вчителем виконували вправи різної складності користуючись різними властивостями логарифма.
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім він уточнив, що за новим законом вчитель не розголошує на весь клас оцінки, а повідомляє лише кожному окремо і саме тому аналіз диктанту вчитель проводив розбираючи загальні помилки які виникли у більшої частини класу.
Він викликав по одному учню до дошки і вони робирали помилки та згадували за яким саме правилом перевіряється те чи інше слово, або пунктуація в реченні.
Наприкінці уроку вчитель роздав зошити і діти подивились на свої оцінки та на помилки яких вони припустились.
2й урок:(алгебра)
Сьогодні я відвідала урок Шпоньки Руслана.
Тема: Логарифм та його властивості
Тип: застосування знань, вмінь та навичок
Урок розпочався з організаційного моменту.
Потім вчитель оголосив тему та мету уроку. Після цього вчитель запропонував учням цікаву вправу в якій діти повинні були віднайти помилки у прикладах та пояснити якою властивістю логарифмів вони користувались при цьому.
Потім учні разом з вчителем виконували вправи різної складності користуючись різними властивостями логарифма.
Немає коментарів:
Дописати коментар