1й урок:(алгебра)
Тип уроку: комбінований
Урок розпочався з перевірки домашнього завдання. Вчитель запитував правила в учнів біля дошки і поки вони відповідали вчитель пройшов по класу та перевірив письмове домашнє завдання.
Потім учні вирішували різні завдання коментуючи при цьому за яким правилом вони працюють.
Також був цікавий випадок функції і вчитель запропонував учням диспут. Учні з радістю прийняли цю пропозицію та самі(за допомогою диспуту) вирішили уей цікавий випадок.
2й урок:(захист вітчизни)
Тип: комбінований
Урок розпочався з стройової підготовки, представлення капітана та відпрацювання команд.
Потім вчитель запитав в дітей політ. інформацію(те, що відбулося в Україні за минулий тиждень). Були провокуючі запитаннятта розбір самих новин і висловлення свого ставлення до того, що відбувається в світі.
Потім вчитель розповів критерії оцінювання письмової роботи. В цього вчителя цікавий метод оцінювання: перші двоє учнів, що здають роботу отримують відповідно +2 і +1б; за списуваняя, підглядання, або запитання у однокласників ставиться спеціальна позначка на листочку і за це потім віднімаються бали, або робота забирається взагалі. Після чого діти писали самостійну роботу, причому була повна тиша(ніхто не хотів отримувати позначку).
Потім вчитель розповів учням які досягли 16 років які документи потрібно пренести і куди, щоб встати на облік.
Наприкінці уроку вчитель задав домашнє завдання, а потім, до кінця уроку знову були елементи стройової підготовки.
Тип уроку: комбінований
Урок розпочався з перевірки домашнього завдання. Вчитель запитував правила в учнів біля дошки і поки вони відповідали вчитель пройшов по класу та перевірив письмове домашнє завдання.
Потім учні вирішували різні завдання коментуючи при цьому за яким правилом вони працюють.
Також був цікавий випадок функції і вчитель запропонував учням диспут. Учні з радістю прийняли цю пропозицію та самі(за допомогою диспуту) вирішили уей цікавий випадок.
2й урок:(захист вітчизни)
Тип: комбінований
Урок розпочався з стройової підготовки, представлення капітана та відпрацювання команд.
Потім вчитель запитав в дітей політ. інформацію(те, що відбулося в Україні за минулий тиждень). Були провокуючі запитаннятта розбір самих новин і висловлення свого ставлення до того, що відбувається в світі.
Потім вчитель розповів критерії оцінювання письмової роботи. В цього вчителя цікавий метод оцінювання: перші двоє учнів, що здають роботу отримують відповідно +2 і +1б; за списуваняя, підглядання, або запитання у однокласників ставиться спеціальна позначка на листочку і за це потім віднімаються бали, або робота забирається взагалі. Після чого діти писали самостійну роботу, причому була повна тиша(ніхто не хотів отримувати позначку).
Потім вчитель розповів учням які досягли 16 років які документи потрібно пренести і куди, щоб встати на облік.
Наприкінці уроку вчитель задав домашнє завдання, а потім, до кінця уроку знову були елементи стройової підготовки.
Немає коментарів:
Дописати коментар