1й урок:(алгебра)
Тип: перевірка знань, вмінь та навичок
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім він перевірив знання означень та властивостей. Діти досить добре відповідали на запитання, проте всеж таки робили помилки і вчитель не сам виправляв їх, а давав змогу щоб інші учні могли виправити своїх однокласників.
Потім вчитель задав самостійну роботу і учні робили її до кінця уроку.
2й урок:(алгебра)
Тип: комбінований
Спочатку уроку вчитель нагадав теорію з данної теми, а потім разом з учнями вчитель усно розглядали різні функції (куди і на скільки їх тереба було переміщувати).
Потім діти розглядали різні функції, вже письмово. При цьому обговорюючи кожну функцію (куди і на скільки їх тереба було переміщувати).
Тип: перевірка знань, вмінь та навичок
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім він перевірив знання означень та властивостей. Діти досить добре відповідали на запитання, проте всеж таки робили помилки і вчитель не сам виправляв їх, а давав змогу щоб інші учні могли виправити своїх однокласників.
Потім вчитель задав самостійну роботу і учні робили її до кінця уроку.
2й урок:(алгебра)
Тип: комбінований
Спочатку уроку вчитель нагадав теорію з данної теми, а потім разом з учнями вчитель усно розглядали різні функції (куди і на скільки їх тереба було переміщувати).
Потім діти розглядали різні функції, вже письмово. При цьому обговорюючи кожну функцію (куди і на скільки їх тереба було переміщувати).
Немає коментарів:
Дописати коментар