Сьогоднішній день розпочався з двох уроків математики на 1му уроці учні продовжили вивчати попередню тему, а на другому вивчали нову тему.
1й урок:(алгебра)
Тема:область визначення та область значення
Тип уроку: комбінований
Розпочався урок з того, що вчитель спитав чи були проблеми з розв'язанням домашнього завдання. Учні розповіли про проблемні приклади та разом з вчителем вирішили їх біля дошки.
Потім вчитель перейшов до актуалізації опорних знань(вона полягала в бліц опитуванні).Сьогодні актуалізація проходила більш жваво ніж вчора, більшість уянів відповідала на запитання(продовжуючи один одного). Це досить цікавий хід оскільки вчитель може зупинити учня на будь-якому моменті, тому всі учні уважно слухають щоб мати змогу продовжити думку свого однокласника.
Потім учні виходили до дошки і вирішували завдання, а вчитель назначав перевіряючого(який повинен виявляти помилку). Таким чином в учнів була змога опинитись на місці вчителя та поглянути на данне завдання під іншим кутом.
2й урок:(алгебра)
Тема:Парність і непарність функції
Тип уроку: засвоєння нових знань
Розпочався урок з того, що вчитель розповідав нову інформацію(теорію). Він повторював її по декілька разів(з різними прикладами) та перепитував в дітей(особливо тих які тихенько відсиджувались).
Більшість уроку проходила в усній формі(записували лише правила та алгоритми).
Цікавим моментом на уроці була постановка проблемного запитання:"А чи є функція яка є одночасно парною і непарною?". Діти обговорювали це запитання декілька хвилин і учні поділились на дві групи(перша доводила, що така існує це у=0, а друга намагалась довести, що данна функція індеферентна і таких не існує). Після обговорення вчитель запропонував дослідити функцію у=0 за допомогою алгоритму на парність, непарність. За допомогою данного алгоритму учні разом з вчителем все ж таки визначили, що данна функція є одночасно парною і не парною.
Потім вчитель задав домашнє завдання та зібрав зошити, а учні навіть на перерві продовжили обговорювати проблемне запитання(їм дуже сподобалось таке виключення з правил).
1й урок:(алгебра)
Тема:область визначення та область значення
Тип уроку: комбінований
Розпочався урок з того, що вчитель спитав чи були проблеми з розв'язанням домашнього завдання. Учні розповіли про проблемні приклади та разом з вчителем вирішили їх біля дошки.
Потім вчитель перейшов до актуалізації опорних знань(вона полягала в бліц опитуванні).Сьогодні актуалізація проходила більш жваво ніж вчора, більшість уянів відповідала на запитання(продовжуючи один одного). Це досить цікавий хід оскільки вчитель може зупинити учня на будь-якому моменті, тому всі учні уважно слухають щоб мати змогу продовжити думку свого однокласника.
Потім учні виходили до дошки і вирішували завдання, а вчитель назначав перевіряючого(який повинен виявляти помилку). Таким чином в учнів була змога опинитись на місці вчителя та поглянути на данне завдання під іншим кутом.
2й урок:(алгебра)
Тема:Парність і непарність функції
Тип уроку: засвоєння нових знань
Розпочався урок з того, що вчитель розповідав нову інформацію(теорію). Він повторював її по декілька разів(з різними прикладами) та перепитував в дітей(особливо тих які тихенько відсиджувались).
Більшість уроку проходила в усній формі(записували лише правила та алгоритми).
Цікавим моментом на уроці була постановка проблемного запитання:"А чи є функція яка є одночасно парною і непарною?". Діти обговорювали це запитання декілька хвилин і учні поділились на дві групи(перша доводила, що така існує це у=0, а друга намагалась довести, що данна функція індеферентна і таких не існує). Після обговорення вчитель запропонував дослідити функцію у=0 за допомогою алгоритму на парність, непарність. За допомогою данного алгоритму учні разом з вчителем все ж таки визначили, що данна функція є одночасно парною і не парною.
Потім вчитель задав домашнє завдання та зібрав зошити, а учні навіть на перерві продовжили обговорювати проблемне запитання(їм дуже сподобалось таке виключення з правил).
Немає коментарів:
Дописати коментар