1й урок:(укр.л.)
Учні писали самостійну роботу та по черзі розповідали вірші.
За рахунок того, що вчитель дуже відволікався на тих дітей які здавали вірші, то клас майже колективно вирішував самостійну роботу, а також дуже багато користувався інтернетом.
Я б порадила вчителеві більше звертати увагу на клас.
2й урок: (англ. м.)
Тема: Лист другові
Сьогодні вчитель розпочав урок з мети. Потім учні трохи обговорили в кого є друзі по листуванню.
Вчитель нагадав учням які є особливості при написанні листів на англійській мові після чого учні почали написання такого листа. Більшості учнів не вистачило на це часу, тому вчитель задав дописати данного листа вдома.
Учні писали самостійну роботу та по черзі розповідали вірші.
За рахунок того, що вчитель дуже відволікався на тих дітей які здавали вірші, то клас майже колективно вирішував самостійну роботу, а також дуже багато користувався інтернетом.
Я б порадила вчителеві більше звертати увагу на клас.
2й урок: (англ. м.)
Тема: Лист другові
Сьогодні вчитель розпочав урок з мети. Потім учні трохи обговорили в кого є друзі по листуванню.
Вчитель нагадав учням які є особливості при написанні листів на англійській мові після чого учні почали написання такого листа. Більшості учнів не вистачило на це часу, тому вчитель задав дописати данного листа вдома.
А також я відвідала урок Катерини Констянтинівни.
Немає коментарів:
Дописати коментар