Сьогодні у школі був Європейський день мов і тому на перервах учні проходили невеличкі квести.
1й урок: (Я проводила урок алгебри)
Тема:Розв'язування вправ (підготовка до контрольної роботи)
Тип:застосування знань, вмінь та навичок
Урок розпочався з орг. моменту та актуалізації. Діти відповідали на запитання продовжуючи один одного.
Потім ми вирішували різні завдання які будуть зустрічатись у контрольній роботі. Я використовувала в данній роботі і роботу в парах і самостійну роботу учнів, а потім звіряли відповіді. Більшість класу відповідала біля дошки, абсолютно всі відповідали з місця.
В кінці уроку ми підбили підсумки уроку та повторили всі правила які ми використовували для вирішення завдань.
2й урок:(Алгебра в 11в класі)
Тема:Логарифм та його властивості
Тип:комбінований
Сьогодні я відвідала урок Шпоньки Руслана.
Мені сподобався його урок в цілому. Він звертав увагу на ключові моменти, коли задавав запитання на актуалізацію, то повторював цікаві моменти, наголошуючи знову на них. Він стимулював учнів повторювати властивості логарифмів при використанні кожного завдання.
Завдання були різної складності. А також були завдання додаткові, для тих хто встигає більше.
1й урок: (Я проводила урок алгебри)
Тема:Розв'язування вправ (підготовка до контрольної роботи)
Тип:застосування знань, вмінь та навичок
Урок розпочався з орг. моменту та актуалізації. Діти відповідали на запитання продовжуючи один одного.
Потім ми вирішували різні завдання які будуть зустрічатись у контрольній роботі. Я використовувала в данній роботі і роботу в парах і самостійну роботу учнів, а потім звіряли відповіді. Більшість класу відповідала біля дошки, абсолютно всі відповідали з місця.
В кінці уроку ми підбили підсумки уроку та повторили всі правила які ми використовували для вирішення завдань.
2й урок:(Алгебра в 11в класі)
Тема:Логарифм та його властивості
Тип:комбінований
Сьогодні я відвідала урок Шпоньки Руслана.
Мені сподобався його урок в цілому. Він звертав увагу на ключові моменти, коли задавав запитання на актуалізацію, то повторював цікаві моменти, наголошуючи знову на них. Він стимулював учнів повторювати властивості логарифмів при використанні кожного завдання.
Завдання були різної складності. А також були завдання додаткові, для тих хто встигає більше.
Немає коментарів:
Дописати коментар