1й і 2й урок:(англ. м.)
Урок розпочався з організаційного моменту. А потім діти два уроки розігрували сценки.
Були діти які досить добре впорались з цим завданням.Навіть деякі відігравали це досить емоційно, або в комедійному жанрі, або як трагедію(за цим було досить цікаво спостерігати).
Проте були й діти яким це завдання виявилось занадто тяжке. Їх дуже часто виправляли і їм було досить незручно виступати перед усіма.
Я б порадила вчителеві розподілити пари таким чином, щоб діти з поганим рівнем англійської працювали в парі з більш сильними дітьми.
Урок розпочався з організаційного моменту. А потім діти два уроки розігрували сценки.
Були діти які досить добре впорались з цим завданням.Навіть деякі відігравали це досить емоційно, або в комедійному жанрі, або як трагедію(за цим було досить цікаво спостерігати).
Проте були й діти яким це завдання виявилось занадто тяжке. Їх дуже часто виправляли і їм було досить незручно виступати перед усіма.
Я б порадила вчителеві розподілити пари таким чином, щоб діти з поганим рівнем англійської працювали в парі з більш сильними дітьми.
Також я відвідала урок Альони Вітальєвни
Немає коментарів:
Дописати коментар