1й урок:(фізика)
Сьогодні діти робили незвичайні тести відповіді до яких склали різні прізвища відомих вчених.
На початку уроку вчитель за допомогою жеребкування визначив в яких командах будуть учні, потім діти пересіли так як їх розподілили за командами.
Вчитель роздав листочки з завданнями і учні почали розподіляти між собою завдання. Дехто взяв на себе задачі, дехто знаходження певних властивостей, а дехто означень. Було явно видно як учні злагодженно працюють у команді.
Учні досить добре попрацювали. Проде дві команди схитрували та не вирішували останні задачі, а просто по ключовому слову знайшли правильні відповіді.
Потім вчитель разом з дітьми вирішив по одній задачі в кожної з команд і підбив підсумки уроку(яка команда виграла та які оцінки вони отримали).
2й урок:(фізика)
На цьому уроці учні готувались до самостійної роботи по графікам.
Вони повторювали як "читати " графіки, як їх зображувати за умовою задачі та як вираховувати ті значення, яких немає на графіку( але їх можна визначити за допомогою інших).
Вчитель по черзі викликав учнів до дошки і розглядали досить детально кожен графік.
Наприкінці уроку вчитель ще раз наголосов на те що дітям потрібно підготуватись до самостійної роботи і задав їм повторити декілька параграфів.
Сьогодні діти робили незвичайні тести відповіді до яких склали різні прізвища відомих вчених.
На початку уроку вчитель за допомогою жеребкування визначив в яких командах будуть учні, потім діти пересіли так як їх розподілили за командами.
Вчитель роздав листочки з завданнями і учні почали розподіляти між собою завдання. Дехто взяв на себе задачі, дехто знаходження певних властивостей, а дехто означень. Було явно видно як учні злагодженно працюють у команді.
Учні досить добре попрацювали. Проде дві команди схитрували та не вирішували останні задачі, а просто по ключовому слову знайшли правильні відповіді.
Потім вчитель разом з дітьми вирішив по одній задачі в кожної з команд і підбив підсумки уроку(яка команда виграла та які оцінки вони отримали).
2й урок:(фізика)
На цьому уроці учні готувались до самостійної роботи по графікам.
Вони повторювали як "читати " графіки, як їх зображувати за умовою задачі та як вираховувати ті значення, яких немає на графіку( але їх можна визначити за допомогою інших).
Вчитель по черзі викликав учнів до дошки і розглядали досить детально кожен графік.
Наприкінці уроку вчитель ще раз наголосов на те що дітям потрібно підготуватись до самостійної роботи і задав їм повторити декілька параграфів.
Немає коментарів:
Дописати коментар