Сьогодні я проводила уроки інформатики у паралельних(10А та 10Б) класах.
Я вперше спробувала проводити однакові уроки(тема одна й таж сама), але в різних класах.
У мене була можливість порівняти як працюють ці два класи(в кожному класі був різний темп та різне сприйняття матеріалу).
Оскільки на першому уроці виникало багато запитань стосовно одного з практичних завдань, то я вирішила на другому уроці приділити на тому шматочку теорії(яке пов'язано з практичним завданням) більше часу.
Темпи в цих двох класах були різні і тому на другому уроці ми встигли навіть більше(більшість учнів встигли виконати навіть додаткове завдання).
Я вперше спробувала проводити однакові уроки(тема одна й таж сама), але в різних класах.
У мене була можливість порівняти як працюють ці два класи(в кожному класі був різний темп та різне сприйняття матеріалу).
Оскільки на першому уроці виникало багато запитань стосовно одного з практичних завдань, то я вирішила на другому уроці приділити на тому шматочку теорії(яке пов'язано з практичним завданням) більше часу.
Темпи в цих двох класах були різні і тому на другому уроці ми встигли навіть більше(більшість учнів встигли виконати навіть додаткове завдання).
Немає коментарів:
Дописати коментар