четвер, 17 жовтня 2019 р.

29й день

1й урок:(захист відчизни)
Тема: Екстренна медична допомога
Урок розпочався з стройової підготовки.
Потім учні розказували політ. інформацію та висловлювали свою думку стосовно неї.
Потім вчитель почав розповідати нову тему. В данній темі було дуже багато проблемних питань, деякі з них вчитель виносив на обговорення класу, а деякі запитуючи сам одразу ж і відповідав.
В цілому урок пройшов вдало. Діти багато обговорювали та відповідали. Єдине, що я б порадила вчителеві не квапитись самому відповідати на проблемне запитання, а дати дітям більше часу на те, щоб знайти відповідь на це запитання.
2й урок: (історія)
Тип уроку: перевірка знань
Урок розпочався з організаційного моменту.
Потім вчитель роздав надруковані тести і учні приступили до її виконання.
Приблизно через 20 хв вчитель розпочав перевірку данних тестів. Перевірка була не звичайна. Вчитель назначав рецензентів та опонентів і запитував в учнів запитання з самостійної роботи. Таким чином більшість дітей відповіли на уроці та заробили свої оцінки.
Проте через те що в дітей був перелік запитань і запитували в них усно, то починаючи з 2го, 3го запитання учні за допомогою одне одного та інтернету знаходили відповіді на наступні запитання. 
Я б порадила вчителеві просто провести опитування з призначеними рецензентами та опонентами тоді, оскільки учні не знають наступного запитання, учні не зможуть знаходити відповіді в інтернеті.

Немає коментарів:

Дописати коментар