1й урок(інформатика в 8- В класі)
Тема:Хмарні технології
Тип: засвоєння нових знань
Сьогодні я вівідала урок інформатики в Олега Олександровича.
Мене вразила дисципліна на уроці. Клас вів себе дуже добре(уважно слухали, відповідали на запитання та перепитували незрозумілі поняття).
Вчитель підготував презентацію та спонукав дітей до написання конспекту(він наголошував, та задиктовував ті моменти які потрібно було записати в конспект).
2й урок:(геометрія)
Сьогоднішній урок вчитель вирішив розпочати з незвичної актуалізації. Він роздав учням листочки на яких вже було виконано по два малюнки, але побудова була з помилками. Завдання учнів полягало в тому, щоб знайти та виправити ці помилки. Вчитель дав декілька хвилин на виконання данної вправи та запросив декілька учнів до дошки виконати цю побудову. Потім вчитель разом з учнями розібрали помилки допущенні при виконанні, потім повторили(за допомогою фронтального опитування) деякі означення та теореми та приступили до виконання вправ. Мені дуже сподобалось, що вчитель викликав до дошки одразу двох учнів. Один працював разом з класом(описував побудову), а інший виконував побудову на дошці. Це значно пришвидшувало виконання завдань і учні встигли вирішити 5 завдань, що для данної теми досить багато.
Сьогодні я проводила бесіду з учнями стосовно поводження на перерві.
Тема:Хмарні технології
Тип: засвоєння нових знань
Сьогодні я вівідала урок інформатики в Олега Олександровича.
Мене вразила дисципліна на уроці. Клас вів себе дуже добре(уважно слухали, відповідали на запитання та перепитували незрозумілі поняття).
Вчитель підготував презентацію та спонукав дітей до написання конспекту(він наголошував, та задиктовував ті моменти які потрібно було записати в конспект).
2й урок:(геометрія)
Сьогоднішній урок вчитель вирішив розпочати з незвичної актуалізації. Він роздав учням листочки на яких вже було виконано по два малюнки, але побудова була з помилками. Завдання учнів полягало в тому, щоб знайти та виправити ці помилки. Вчитель дав декілька хвилин на виконання данної вправи та запросив декілька учнів до дошки виконати цю побудову. Потім вчитель разом з учнями розібрали помилки допущенні при виконанні, потім повторили(за допомогою фронтального опитування) деякі означення та теореми та приступили до виконання вправ. Мені дуже сподобалось, що вчитель викликав до дошки одразу двох учнів. Один працював разом з класом(описував побудову), а інший виконував побудову на дошці. Це значно пришвидшувало виконання завдань і учні встигли вирішити 5 завдань, що для данної теми досить багато.
Сьогодні я проводила бесіду з учнями стосовно поводження на перерві.
Немає коментарів:
Дописати коментар