четвер, 3 жовтня 2019 р.

19й день

1й урок:(алгебра)
Тип: перевірка знань, вмінь та навичок
Вчитель розпочав урок з організаційного моменту.
Потім він перевірив знання означень та властивостей. Діти досить добре відповідали на запитання, проте всеж таки робили помилки і вчитель не сам виправляв їх, а давав змогу щоб інші учні могли виправити своїх однокласників.
Потім вчитель задав самостійну роботу і учні робили її до кінця уроку.
2й урок:(алгебра)
Тип: комбінований
Спочатку уроку вчитель нагадав теорію з данної теми, а потім вони разом з дітьми вирішували різні рівняння.
Оскільки данна тема була для них не нова, вона продовжувалась з 9го класу, учні добре вирішували різні завдання.
Мені дуже сподобалось що вчитель задавав провокуючі запитання:"Чому саме це число? А мінуса там не має?" і т. д. Учні спочатку трохи розгублювались, але потім пояснювали все, чому саме так. Це поперше спонукало дітей більше проговорювати біля дошки, а подруге згадувати за яким саме правилом вони працюють.
Також сьогодні я проводила бесіду з дівчатами стосово зовнішнього вигляду.


Немає коментарів:

Дописати коментар