1й урок: (історія)
На цьому уроці учні розповідали як змінювався тереторіальний розподіл країни з плином часу.
Вони по 2є виходили до дошки та розповідали, наступна пара учнів доповнювала попередніх та за допомогою карти показували як переміщувалась кордони.
Вцілому урок був дуже цікавий(учням було цікаво на уроці), проте мені не сподобалось, що учні нічого не записували.
2й урок:(англійська мова)
Тип: перевірка засвоєних знань, вмінь та навичок
Урок розпочався з того, що вчитель пояснив, що діти будуть робити на данному уроці(невеличку діагностичну роботу, а потім аналіз помилок).
Потім вчитель роздав діагностичеу роботу і учні почали її виконувати. Паралельно з виконанням данної роботи деякі учні здавали тексти напам'ять.
за декілька хвили до кінця уроку учні поздавали роботи та зробили невеличкий розбір всіх завдань.
На цьому уроці учні розповідали як змінювався тереторіальний розподіл країни з плином часу.
Вони по 2є виходили до дошки та розповідали, наступна пара учнів доповнювала попередніх та за допомогою карти показували як переміщувалась кордони.
Вцілому урок був дуже цікавий(учням було цікаво на уроці), проте мені не сподобалось, що учні нічого не записували.
2й урок:(англійська мова)
Тип: перевірка засвоєних знань, вмінь та навичок
Урок розпочався з того, що вчитель пояснив, що діти будуть робити на данному уроці(невеличку діагностичну роботу, а потім аналіз помилок).
Потім вчитель роздав діагностичеу роботу і учні почали її виконувати. Паралельно з виконанням данної роботи деякі учні здавали тексти напам'ять.
за декілька хвили до кінця уроку учні поздавали роботи та зробили невеличкий розбір всіх завдань.
Немає коментарів:
Дописати коментар