вівторок, 20 лютого 2018 р.

17й День Практики

Сьогодні сімнадцятий день моєї активної педагогічної практики. Розпочався він з виховної години присвяченій Героям Небесної Сотні. Перед єдиною годиною я підготувала дошку написавши дату та тему і розвісивши роздруковані фотографії. На самій єдиній годині я розповіла дітям стосовно тих важливих подій для нашого народу, чому саме така назва "Небесна Сотня" , а також ми подивились відеоматеріал на цю тему. Я побачила , що дуже багато хто з дітей замислився на цю тему. Тому на мою думку єдина година була не дарма.
Після цього ми разом з методистом та іншими практикантами відвідали уроки Каті Козакової та Бориса Тютюнника та обговорили їх. У Катерини мені дуже сподобався початок уроку, а саме мотивація учнів до вивчення нової теми (слайди з фотографіями де в житті ми зустрічаємо графік квадратичної функції) також мені сподобалось , що Катерина добре співпрацювала з класом(слідкувала не лише за правильністю роботи учнів біля дошки , а й на місцях). У Бориса мені сподобалось, що він провів невеличке теоретичне опитування, а після цього на практиці разом з дітьми закріпив дані правила. Особливо запам'яталось те, що коли один з учнів не зрозумів правило (перекрутив його), то Борис визвавши його до дошки задав йому приклад саме на дане правило та роз'яснив і йому і всьому класові це правило. Після цього в мене самої був відкритий урок на тему: "Порівняння десяткових дробів". Урок я розпочала з фронтального опитування потім перед тим як перейти до вивчення нової теми ми виконали невеличке завдання за допомогою якого діти вже на інтуітивному рівні розуміли нові правила які ми потім прочитали у підручнику  та роз'яснили правила на прикладах. Потім ми почали виконувати вправи переходячи від більш легких до більш важчих вправ. За декілька хвилин до дзвоника ми підбили підсумки уроку та я їм задала домашнє завдання. Після уроку ми обговорили разом з методистом, вчителем та студентами його, я зробила для себе деякі помітки щоб пократи свій наступний урок.






Немає коментарів:

Дописати коментар