вівторок, 27 лютого 2018 р.

22й День Практики

Сьогодні двадцять другийий день моєї активної педагогічної практики. Я відвідала сьогодні уроки Богдана та Кості. У Богдана мені дуже сподобалось те що в нього було дуже багато різних завдань. Найбільше мені сподобалось що був проведенний міжпредметний зв'язок і окрім розв'язання різних задач та  прикладів учні отримували також цікаву інформацію яка стосується різних предметів. Наприклад Богдан Юрьєвич загадав дітям загадку відповідь на яку зашифрована кодом і для того щоб розгадати її потрібно вирішити всі приклади та поставити у вітповідність певній відповіді певну літеру.
У Кості мені сподобалось як він привертає увагу учнів до завдань та до їх перевірки. Він чекає поки всі звернуть увагу на завдання та запитував в дітей чи у всіх так написано чи ні.



Немає коментарів:

Дописати коментар