середа, 28 лютого 2018 р.

23й День Практики

Сьогодні двадцять третій день моєї активної педагогічної практики. Це був дуже насичений день. Я відвідала уроки Карини Шавиріної та Катерини Ілляшик, а також я провела ще раз відкритий урок.
На уроці Карини Олександрівни мені сподобалось, що вона знову проводила його на мультимедійній дошці та на цей раз вона більш урізноманітнила завдання . Мені дуже сподобалось завдання у формі квітки де кожна пелюстка це частина прикладу у поєднанні з серединкою давало певну відповідь.
На уроці Катерини мені дуже сподобалось, що вона виправила свої недоліки з минулого уроку і даний урок пройшов просто на ура.
Потім я вела свій урок який також був на мультимедійній дошці. Дуже цікаво було спостерігати з якою цікавістю діти спостерігали за роботою мультимедійної дошки. Діти дуже активно відповідали та з радістю виходили до дошки. В мене на мультимедійній дошці також були присутні помічники це були смурфики яких так сильно люблять діти. Смурфики допомагали мені звіряти відповіді.


1 коментар: