понеділок, 29 січня 2018 р.

1й День Практики

Сьогодні перший день моєї активної педагогічної практики. Мене розподілили до 5А класу. Це дуже привітні, веселі, добрі, хоч і непосидючі діти.
Першим уроком була класна година де класний керівник мене представив та ми трохи поспілкувались з дітьми.
Класна година була присвячена "Дню пам'яті жертвам у бою під Крутами". Мені дуже сподобалось що класний керівник не просто розповідала про цю трагедію , а запитувала у дітей що вони знають про неї і задавала навідні запитання. У цій класній годині були задіяні всі учні класу.
Сьогодні був досить цікавий день оскільки було дуже багато нового. Я побувала в дітей на різних уроках, дізналась розклад уроків та дзвінків, а також разом з вчителем математики перевіряла домашні завдання та самостіну роботу учнів.




1 коментар: