Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме.
Проаналізувавши, як я та мої учні використовують Інтернет, то зрозуміла, що ми в більшій мірі здійснюємо пошук ресурсів, користуємося поштою. Але надзвичайно мало використовуємо для розробки та обговорення спільних документів. Досі ми спільно розробляли презентації, трохи вікі-сторінки. А сьогодні побачила, як зручно одночасно писати а потім обговорювати текстовий документ, якщо попередньо створити таблицю, пронумерувати рядки, залишити порожні місця в клітинках і сказати, хто і де пише. після обговорення можна зразу внести правку.
Проаналізувавши, як я та мої учні використовують Інтернет, то зрозуміла, що ми в більшій мірі здійснюємо пошук ресурсів, користуємося поштою. Але надзвичайно мало використовуємо для розробки та обговорення спільних документів. Досі ми спільно розробляли презентації, трохи вікі-сторінки. А сьогодні побачила, як зручно одночасно писати а потім обговорювати текстовий документ, якщо попередньо створити таблицю, пронумерувати рядки, залишити порожні місця в клітинках і сказати, хто і де пише. після обговорення можна зразу внести правку.
Немає коментарів:
Дописати коментар